Animálás szó latinból ered (mint annyi más is). Az anima/animus szóból mely 'lelket' jelet. Animálni annyit tesz hogy lelket adunk valaminek. Az oldalt látható egyszerű pálcika figura is életre kelt, ahogy mozgást adtunk neki. Ezért nagyon fontos szerepe van a játékokba a mozgatásnak az életnek! 

A modellezéshez használnak blueprinteket (tervrajzokat) melyek alapján precízen elkészíthetik a modellt. Animálás esetében is dolgozhatunk ilyennel. Bevallom először úgy gondoltam, hogy felesleges hiszen amikor a 3dbe csináljuk ott is elbíbelődhetünk a kulcskockákkal… Azóta eltelt pár hét és beszereztem egy digitalizáló táblát és egy nagyon jó progit a giffek készítéséhez! Mivel nem tudok rajzolni ezért kezdetnek a két látható alapmozgást próbáltam elkészíteni, pusztán a mozgásra szorítkozva.

Elképzeltem és lerajzoltam. Tök jó látni, ahogy összeáll ’rajzfilmesen’, majd átviszed 3dbe, még egy kicsit finomítgatod, és máris megvan az egyedi futás, mozgás. Sokkal könnyebb 3dbe úgy dolgozni, hogy van egy koncepciód a mozgásra, amit mindig megnézhetsz még ha csak ez oldalról mutatja a figurát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://crestanimation.blog.hu/api/trackback/id/tr391441063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása